04.05.2010

Idag var jag och lämnade min bärbara dator på lagning, så jag hoppas att jag slipper ominstalera den och jag måste ha tillbaka den i helgen! Annars kommer jag att få väldigt tråkigt till och från Sthlm.

Sen så har jag köpt nya underkläder också, våriga och underbara. Frågan är ju bara hur länge dom kommer att vara gula. H&Ms spetsunderkläder har ju en tendens att tappa färgen väldigt fort, typ första tvätten fort men jag hoppas att dom här håller länge än en tvätt.



Imorgon så blir det Teater med familjen, vet dock inte hur taggad jag är på det men det är mysigt iaf. Lite tråkigt är det ju att det är jag och pansionärerna där men vem vet, kanske så hittar man en fräsh 60-åring -Hahah! Nej usch, nog med sånt. Nu ska jag plugga så jag får något gjort denna hektiska vecka och lyssna på musik medan så det inte känns lika jobbit.

xoxo//Kissthefist





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0