Packning!

Yes, nu är det påsklov! Woho, så det behövs. Speciellt efter ett mattenationella som jag inte är så nöjd med, eller det lär räcka till ett G men det vill jag ju inte ha... Grr så arg jag blir, var inte alls bredd på avd som skullek omma på provet, tur att jag gjorde många chokladbollar att tröst äta ;)

Men nu tänker jag släppa den tråkiga och fokuser på all packning som måste göras inför Borga. Det är mycket som ska med plus att det ska packas in i husbilen också. Sen så ska jag baka tryfflar och förbereda en efterrätt också. Lot's to do och så klart så börjar jag ju packa dagen innan. Men atm har jag tagit en liten break, måste ju hinna beställa kläder från H&m medan jag har 10% kundrabatt så jag sparar typ 30 kr...

Det här vill jag ha i sommar!

Igår när vi skulle handla mat inför fjällen så passade jag på att unnade jag mig en nya mascara (eller jag kanske borde säga nygammal eftersom jag redan haft en sånn men den blev ju snodd tyvärr) och en hårinpackning från Elvital. Det är en sånn där leave-in over night. Jag har aldrig haft en sånn tidigare och prövade den igår kväll men kan inte säga att det blev någon speciell skillnad. Men den lukta gott iaf!





Packningen väntar, dags att fortsätta.
Ha ett jävligt roligt påsklov! xoxo // Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0