Hemma i Sörfors igen

Åhh så roligt jag hade i Åre, bara härliga människor och massa skoj! Vi var ett gäng på 6 personer som bode i en riktigt snygg stuga på Holiday club från tisdagen till lördagen. Desvärre hade vi inte så tur med vädret, det var både blåsigt, snöigt och tö men vi åkte ändå tre dagar och var nästan alltid ute i backen vid ca 10.00. Det var duktigt gjort!





Jag hade tänkt lägga ut lite mer bilder men nu hinner jag inte det för jag måste SOVA, är så sjuukt trött att jag håller på att avlida. 2 timmar är absolut förlite för mig som helst behöver iaf 8 timmar ssömn för att fungera normalt. Då kanske jag skriver lite mer utförligt om de härliga dagarna i Åre ;)

Godnatt// Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0