Hejdå Cypern

Åh vad det känns trist att Aiya Napa inte blir av i maj, tack vare 2 nationella prov i engelska! Känns verkligen surt då man bara borde kunna få göra dem veckan efter som alla andra sjuka men det är tydligen inte säkert och det känns inte så kul att sänka sitt betyg för en utlandsresa. Jag blir dock sur över alla lärare snarare försöker motarbeta oss än att försöka hjälpa oss hitta en lösning men fuck them, vi kanske hittar en sista minuten längre fram ist :)

Jag kan ju meddela till er som funderar att gå och se Alice i Underlandet absolut ska göra det. Jag var ju själv och såg den i 3D igår tillsammans med Jossan, Emma, Victoria och Linnea. Nog för att filmen är lite smått annorlunda men det är ju det som är så härligt med Tim Burton! MAn blir verkligen glad att se Jonny Depp gör sin roll så bra och det gäller resten av skådespelarna också. Haha  känns som att jag lovordar Jonny men han är faktiskt en av filmens bästa;)

Satt och kolla på liter bilder nyss på min dator och hitat två från en fotogrej jag ställde upp i för ett tag sen, var jätte kul! Det här är några va bilderna, har fler också men det känns lite skumt att ha bilder på mig själv på mitt rum. Lite väl egenkärt,  men det är ju tråkigt att bara ha dem liggande också. Får se om jag hittar någon plats för dem när jag gjort om på mitt rum.




Kan ju slänga in en bild på lampan jag tänkte skaffa till mitt rum också, jag tycker den är riktigt fin och den kommer göra sig bra med rätt möblering i mitt lilla rum. Den är bra att ha med sig till framtida boenden. Inte ens 500 kr går den på hos IKEA, älskade IKEA.

 
xoxo // Kisstehfist


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sjukt snygg tjejen!

2010-03-04 @ 23:55:37
Postat av: Josefin

Vi får hoppas på en resa någon annan gång! Men fan vad surt alltså!

2010-03-05 @ 13:28:22
URL: http://www.nattstad.se/sedlacek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0