Chillat, shoppat och jobbat

Så skönt!

Idag hade vi GA-dag (tror det heter så) m skolan då vi skulle fått lyssna på en föreläsning om datorberoende men jag valde att ta en dag hemma ist. Tycker jag har mitt datoranvändande så pass under kontroll att jag kunde unna mig det.

Ist så har jag idag drivit runt hemma hela morgonen/förmiddagen och sedan åkte jag och min bror Andreas (som för tillfället är hemma i Umeå) på stan! Visst hittade vi endel också. Jag blev så himmla glad också för min han köpte en halsduk och ett par solglasögon som var skitsnygga på han! Med dom kommer han kamma, haha! Nä så ska man inte prata om sin bror. Tyvärr ville han inte ställa upp på  en bild men lyckades få en med de ny glasögona.



Själv hitta jag mig också ett par solglasögon som jag kan dö för, är helt såld på dom. Bloggat om liknade modell tidigare men det var inann dom fanns i Umeå. Tur att gina är duktig på kopior ;) Jag var tvungen att köpa två par för jag visst inte vilka jag helst ville ha! Tror dock att det blir de svarta som får stanna om jag lyckas sälja de andra til mamma så jag kan låna dem(A). Förutom det så köpte jag en skinnjacka, strumpor (kan man inte ha för mycket av) och ett nagellack som påminner mig om päronglass :) Vårigt och fint!




Nu måste jag plugga lite och göra mig redo för sängen!
xoxo// Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0