Biokväll!

Huuh, så mätt man är! Har ätit alldelens för mkt godis ikv...
Men det var för att vi såg Shutter Island ikv på bio och ska man se bio så måste man ha godis. Tyvärr bangade ca hälften av tjejerna i klassen (dvs 3st) så det blev bara jag, Josse och Malin som for. Det jag kan säga om filmen var att den inte var någon höjdare, den så kallade twisten är sjuukt överskattad! Bara min bror som insåg filmens sanna potential och varnade mig för den. Alla andra verkade tycka den var bra? Den var iaf absolut inte som jag trodde, jag hade gått runt och taggat inför en grym skräckfilm och ist så är det en psykologisk thriller. Tummen ner för det.


Det var typ den här äckeldamen som fick mig att vilja se filmen! Hon var med i 5 sekunder... BESVIKEN!

Middagen å andra sidan var riktigt god och mysig! Det blev Sushi Bar, 9 bitar för 75 kr var inte dåligt och riktigt gott var det också! Lite synd bara på den tråkiga lokalen och mindre sushibitar än Sagami. Tur att jag hade trevligt sällskap och att jag fick äta mina två favoriter iaf, california roll och räka. Mhhh!




Tänkte att jag skulle avsluta med lite söta bilder!


Min godispåse<3



*Jizz in tha face - HAHA*

Nu ska jag kila, XX-Kissthefist


Kommentarer
Postat av: Malin

haha såsen!

Vad har josefin gjort egenligen?

2010-03-27 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0