21.03.2010

Mh söndag, ibland älskar jag verkligen söndagar. Just nu är et en sånn söndag, sitter i pyamas och äter mango till vårig musik.  Mhhhh!

Själva Våga vara mässan var riktigt kul och stressigt ;) Synd bara att vi inte tog oss till Sthlm men vi fick priser i 4 kategorier iaf så det får man väl vara glad över. Med tanke på den lilla fritid jag och josefin har så tycker jag att det var bra gjort av vårt lilal företag.  




Fredags kvällen blev det chillfest i Sörfors, *åh vad skönt det är att kunan gå hem efter en fest!*. Dock var jag så sliten och trött så är tveksam på att jag var så rolig ;)






På lördagen så kände jag att efter en hel veckas stress kring Våga vara mässan osv att det skulle vara på sin plats med en lugn kväll tillsammans med Petra, eller sparkturen vad rätt wild and crazy men i övrigt lung kväll =)



Sen så var jag inte på så himmla fest humör med mitt snygga öga heller som är alldelens rödsprängt... :( Nu så ser det dock betydligt bättre ut. 

 
Inte för det syns så himmla bra på den här bilden men ville visa att jag minsan kan posa med ett rött öga också ;)

Nu ska jag plugga och baka tryfflar lr något till min kära far som fyller år imorgon :)
xx/kissthefist


Kommentarer
Postat av: Josefin

OJ vilken snygg bild du valde på oss Amanda!!! NOT!

2010-03-23 @ 17:52:54
URL: http://nattstad.se/sedlacek
Postat av: Josefin

Jag skulle säga att vi är kvitt! Denna blid är minst lika ful och inte mer på mig! Sry sugar!;)

2010-04-20 @ 21:18:49
URL: http://nattstad.se/sedlacek

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0