Sommar och sol

Numera har jag bara Spanien kvar i VM av mina tre favoriter sedan England åkte ur, är glad att jag inte spelar om pengar när det gäller fotboll haha. Lyckan när Spanien tog tre poäng på midsommarkvällen  var iaf stor, även om skaran framför tv:n inte var det... Men när matchen var slut var jag snabbt tillbaka till midsommarfirandet som var i Vindeln kan jag tillägga. Tråkigt nog så har jag knappt några bilder alls från kvällen eftersom kameran glömdes hemma och jag kan inte lägga upp bilderna från mobilen för min mobilsladd  är borta :(



Denna måndag har jag iaf haft en skön dag med många somriga sysslor som kubbspel, solning och bada fötterna i Sörfors riviera. Dagen avslutades med kreativ bodyart och lite fruktsallad och kladdkaka framför tv:n.






xoxo// Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0