Sommarens skräckfilm

Nu har jag hittat filmen. En i klassen berättade om den och hur sjukt äcklig filmen var och såklart som den skräckfilmstjej jag är så ville jag då se den! Handlingen är ju väldigt sjuk ska tillägas, en galen kirurg vars högsta dröm är att skapa en mänsklig "larv" av tre människor som är sammanfogade oralt och analt. Tydligen så skulle biopubliken bokstavligen spytt när de sett den här filmen så man får ju lite förväntningar på den. Nu gäller det bara att ta mod till sig och se den själv, tur jag är en rätt härdad skräckfilmstittare ;)


Kommentarer
Postat av: Från en annan del av morvägen

Den verkar faktiskt riktigt nasty! Ser fram emot när den skall rulla på duken här hemma. Hittat igen den än?

2010-06-16 @ 01:04:40
URL: http://petrawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0