Sommarlov!

Yes idag är första dagen på sommarlovet, den ba. Jag fick knappt någon söm då jag vakna kl 06.00 av en elak,  nykläckt förkylning. Att sedan cykla förkyld och bakfull 1,5 mil hem med en gigantsk väska var inte heller så jävla kul. Nu sitter jag hemma och tycker synd om mig själv, tur det är fotboll på tv iaf (Hejja frankrike, hurra för Henry).

Jag hade tänkt dra några rader om gårdagens skolavslutning men jag var ju inte där eftersom jag missade bussen och blev tvungen att cykla in till stan med en halsduk runt huvet för att inte förstöra håret... Klassfesten på kvällen var rolig förutom att jag slog sönder min klocka och kallades för Ica-jerry, haha.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0