Dagens(kvällens) ros går till...

Hanna och henns ypperliga matkonster!

Jag sitter nu hemma, mätt och belåten efter att ha varit på en mogen födelsedagsmiddags hos Hanna som fyllde 18 igår blir det nu. Hurrahurrahurra! Mkt god mat och gulliga männsikor bjöd kvällen på. Tyvärr inga bilder men sen så brukar jag vara dålig på att ta med mig kameran också.


Grattis Hanna!

Dagens(kvällens) ris går till lätt repade strumpbyxor! Eller att jag är en oförsiktig stumbyxebärare men det känns bättre att skylla på materialet. Idag gick ännu ett par sönder för mig, första gången jag använder dem! Riktigt, riktigt tråkigt.


Så här fina va dom

Så här fula är dom nu och jag var försiktig!

Nu ska jag städa upp i datarummet (för tillfället mitt sovrum) efter mitt klädinferno tidigare idag.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Xoxo// Kissthefist
 


Kommentarer
Postat av: Ekorren

AMANDA vilken fin blogg du har!!

2010-07-01 @ 20:55:12
Postat av: igen

och tack för "kvällens ros"!! ses imorgon

2010-07-01 @ 20:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0