Mobilsladden är hittad!!!

Lyckan är stor, sladden är återfunnen! Nu ska alla mobilbilder in på datorn innan jag glömer ladda in dem och tappar bort sladden igen.

Jag gör en lite kort sammanfattning av helgen: På fredagen så blev det afterwork med familjen på Vitabjörn, jag  en riktig god Cesarsallad, synd bara att det var kallt i skuggan, sedan var det förfest och efter det så vare Droskan som gällde. Efterfesten var på Haga som tur var, det är inte ofta jag kan gå hem efter en fest! Lördagen var chill med lite shopping på stan med bröderna och sedan var vi ett gäng som hejjade fram Spanien till segern mot Paraguay. På söndagen blev jag och Hanna bjuden på gó fika av Barist-Anna, det kändes väldigt bortskämt. Vi hade nästan hela Up2 och Stars för oss själv.



En misslyckad bild, den ända jag hade från Droskan haha

En dagenefterbild med mig och Jossan


Finns det mer att säga? Blir ett spännade möte mot Tyskland på onsdag, bänka er framför den största tv:n ni kan hitta!!!!


Gratis är gott som man brukar säga, Anna kan det hon gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0