Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder

Oj vad jag borde sova men mina nymålade naglar måste torka först. Imorgon bär det av mot Östersund och Storsjö Yran. Jag är typ knappt återhämtad sen förra helgen men det här blir nog bra, ser fram emot Winnerbäck och Hoffmaestro bla. Riktigt jävla tråkigt är dock vädret som tydligen kommer vara sämst med regn och ev åska... Men med rätt inställning så går allt! Var och hets köpte nya stövlar idag och ett par slitochsläng skor till Yran så jag har något att vandra runt med i leran, givetvis är regnstället också ned packat.

Förutom nya skor så hittade jag en massa annat roligt som bla nya ringar! Fast dom får stanna hemma i helgen, annars är dom borta på fem minuter.



Trästock, sent på natten

Skorna

Ringarna är från Lindex, HM och Gina tricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0