Vänder blad?

Här sitter jag med en skolbok(!), good for me. I veckan har jag bestämt mig för att inte titta något på tv under vardagen, inte ens PH i ett tappert försök att börja läsa lite mer vettiga böcker lr liknade ist.

Är väl på tiden jag börjar ta mig i kragen, när jag loggade in på min internet bank så möttes jag av detta besked... 



Dina bankaffärer med oss förändras



Din 18-årsdag närmar sig och du blir snart myndig. Det innebär att en del av dina bankaffärer förändras.

Internet- och telefonbank
Första gången du loggar in efter att du har fyllt 18 år visas en sida där du måste signera nya Allmänna villkor för Internet- och telefonbanken... osvosv


-Huh vilken ångest den texten gav mig. Den väcker tankar som körkort, jobb, lägenhet, försäkringar, räkningar, lån, utbildning mm. Vet inte om jag är sugen på allt 18 innebär men det är ju mycket posetivt med det också, även om jag pokuserar på det stressar mig just nu. Tex läängtar jag efter en egen lägenhet i stan som jag får inreda precis som jag vill!

Nej nu måste jag dra mig om jag ska orka imorgon, satt uppe aldelens för länge och såg PH med Josefin och Jacob igår så nu ska jag sova igen lite.

Nattnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0