Lill lördag

Här sitter jag nu, ensam vid ett köksbord. När inte föräldrarna är hemma så är det upp till mig att dra ihop en middag. Ivanliga fall brukar jag vara rätt så duktig på det dessutom men kände mig lat idag så det blev Varma koppen kyckling men rostat börd mm och kladdkaka till efterrätt, riktig finmiddag. Jag tror inte att jag har druckigt varma koppen sedan jag gick i lågstadiet men det är faktiskt överraskande gott så har man ingen idé på vad man ska äta så är Varma koppen att rekomenderas! 

 Snabbt och enkelt, kalas!

Eftersom jag har varit sjuk i måndags och tisdags så har jag nu ännu mer skola att göra :( men så blir det när man går samhälsl prgogram i två:an ibland. För att muntra upp mig spana jag på lite fina smycken ur Nicole Richies kollektion, House of Harlow och man blir ju verkligen sugen! Speciellt efter hennes snygga bilder för märket, älskar verkligen hennes bohemiska stil.





 Så fina, detta är verkligen smycken i min smak

Ha det bra så länge, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0