Lagom är bäst

Jag har ju kommit in i ett tänk nu då jag ska försöka dra  ner på cigg(sluta helt), kaffe, alkohol osv. Onyttiga saker helt enkelt, även om jag är rätt duktig på det nu så kan man ju alltid bli bättre men framför allt så ska jag få bättre matvanor. Dvs äta mer grönsaker och vegetariskt, bättre för miljön och mig! Vi ser väl hur länge det håller i sig

Hem huvva, jag kolla runt lite på google (vad skulle man igentligen gör utan sidan) och hitta vulgära bilder, minst sagt. Nog för bilden på Lindsay Lohan är photoshoppad men fortfarande, ser hemskt ut! Samtidigt hitta jag också bilder på rejält överviktiga människor som inte heller är bra. Nä lagom är bäst, ord att gå efter.





 

 Inte ritkigt hälsosam livsstil

Nej nu ska jag fortsätat titta på Into the blue¨och se om den filmen är mer än snygga skådespelare ;)
xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0