15.01.2010

Gud så mätt jag känner mig, jag har ätit jätte gott och nyttigt ikv. Det var småplock och en väldigt god sallad, inspirerad efter nyårsmenyn. Eftersom det inte var jag som stod för recepten så har jag bara försöka efterlika det lite ;) Valnötter är en riktig smak

 Någonting som rekomenderas!

När jag ändå är inne på ämnet nyår så har jag hittat igen lite bilder bilder som blev från nyår. Tyvärr hade alla lyckats glömma sin kamera så det blev mina ynka mobil bilder som fick duga.

 Hade en sånn beslutsångest över vad jag skulle köpa så jag köpte med mig 3 olika outfits hem men fastna tillslut för den här och jag blev nöjd med beslutet


 




Nu under veckan när jag titta på ett par avsnitt av Paradise Hotel (ganska kul hur man fastnar lätt i sånna hjärlösa program) hann också jag lacka om mina naglar. Denna gång blev det Zebrarandigt, skön variation ist för leopard som annars kan bli lite uttjatat i längden. Som sagt, tyvärr är kvaliten på bilden inte den bästa men kommer inte ihåg vart jag har lagt min digitalkamera.
 


 Har så ibörjan på året funderat om jag ska färga håret mörkbrunt igen under våren. Färgen Jessica Simpson har är riktigt fin och påminner om den jag hade färgat tidigare.  Det som gör mig lite tveksam är om mitt hår kommer bli missfärgat och if om jag hinner få det blont igen inför den planerade resan i april...





Nu ska jag slita mig från datorn en stund// Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0