Avatar är trenden

Det har blivit lite av en hajp kring filmen, det måste erkännas men samtidigt så är den ju sååå bra! Själv har jag sett den 2 ggr på bio, en gång vanlig och en gång 3D. Lika underbar bägge gångerna. Nog för den var rätt uppenbar på endel ställen men det kan man bortse ifrån :]

Att det är fler än jag som älskar filmen märks tydligt, tex så har man i Kina börjat en turism vid berg som de säger har inspirerat till de flytande bergen i filmen. Det var också en kostnär som gjorde en Avatar-docka till sin dotter som blivit kär i filmen och sedan så har vi ju också Jean-Paul Gaultiers vårvisning som påminner väldigt mycket om Avatarerna både till hår och sminkning.





huangshanhuangshan2 Dessa är ifrån
Huangshan i Kina

zjj5


zjj1zjj3
 Och här är bergen i Zhangjiajie, likhterna finns där. Helt klart!

Nu ska jag dra mig mot sängen och göra lite spanska och svenska innan jag somnar vid köksbordet, godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0