24.01.10

*Jävla dator som hänger sig konstant*, så nu fick jag det ur mitt system. Den har sina ryck ibland och väljer att stänga ner vissa program...

Hur som helst, då harännu en helh gått förbi. Eller nästan iaf, det är ju faktiskt söndag idag. Men om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är lite skönt nästan, ser fram emot gym och träningar. Speciellt efter ikväll då jag har ätit alldelens för mycket. Vi hade våra grannar över på middag och vi hade bla 2 efterrätter, bara en sånn sak. Jag måste bara passa på och tipsa om en himmla skön film jag såg ikväll som heter I love you man m bla
Jason Segel från How I met your mother. Det är browmans när den är som bäst!

 Nu spelar han lite annars än vad hans karaktär är i Himym men om man verkligen vill se Jason på ett sett man inte sett han tidigare så rekomenderar jag Forgetting Sarah Marshall. Den filmen erbjuder även lite nakenscener av honom om man skulle vara nyfiken.

I fredags var det party ute i Håkmark av alla ställen tillsammans med mina goá tjejer Hilda och Jossan. Det var sköna Marre som styrde och under kvällen träffade jag en del oväntade ansikten vilket bara var roligt! Tyvärr kunde vi inte stanna så länge men då hann vi ist ta en del heta bilder på oss... Det är få människor som posar lika bra som oss. Bedöm själv.



 Smått annorlunda pose men vi gör det bra, såklart

 
Fokuserade blickar och fylliga läppar, vilka babes!
 Haha, whats up m min röda hand

 

Det var min korta resume av helgen så tills nästa gång, Sleep tight
 xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0