Torsdagsbak!

Nu sitter jag här vid ett mjöligt bord, propp mätt efter två feta semlor. När jag kom hem idag och mamma och pappa fortfarande inte köpt semelbröd blev jag less och bakade själv! Tog sissådär 3 timmar, frågan är hur smart jag disponera min tid när jag både har spanska, svenska, stresshantering och massa annat att göra. Till mitt försvar så har jag fått lära mig av min stresshanteringa är att när man är stressad (som jag var) så ska man göra något man tycker är roligt och avstressande. Så då blev det semelbak till musik för min del, funkar kanon.



Dom var utsökta!


Nu ska jag kila, take care*


Kommentarer
Postat av: Malin

Dom såg jätte goda ut, super bra jobbat Amanda =)

2010-02-18 @ 23:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0