Tjock söndag

Mmm söndag, en del hatar den men jag gillar verkligen söndag. Man får sova ut och ta det lugnt hela dagen, love it! Idag har jag verkligen fått ett bakryck, har redan hunnit baka tre olika saker. Dvs scons till frukost, "nyttiga" chokladbollar och Subway kakor! Väldigt hurtigt  och onyttigt av mig kan jag säga. Till mitt försvar så har jag faktiskt mensvärk och då tycker jag det är okej.

Det är ju såhär att min pappa är i Kalifornien för tillfället och då insåg ju jag att det är ett ypperligt tillfälle att han kan handla på forever21 åt mig :D Här är några exempel på vad jag hoppas pappa kommer köpa med sig hem:
Haha det var några av dem ;) Sen hitta jag några som jag inte ritkigt bestämt mig om, tex...
Frågan är ju vilken som är snyggast, tror dock jag är lite mer för den svarta.
Nu ska jag lägga mig tillbaka under filten igen-  XOXO /kissthefist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0