Immunförsvar = noll

Här sitter jag och är förkyld, igen!

Tur att jag har datorn iaf, snubbla över en viodeo om Världens minsta midja. Helt sjukt, den har samma diameter som en CD:skiva!!




Atm håller jag på att leta ett par nya tygskor att ha nu i sommar/vår. Har ju redan mina bruna moca men de är så väder känsliga. Jag har hittat några som jag är sugna på, de ena är ifrån DNA shoes men kan tyvärr inte få någon bild på dem och de andra är ifrån ellos.

Jag är nog mestinne på leopardskorna, de tillsammans med ett par korta slitna jeansshort på festival i sommar känns lyckat!

Ifs så kulle man ju kunna matcha zebra skorna men, tja varför inte ett par zebra glajjor ;)


 
Frågan är dock hur bra man ser i dem?

Nu ska jag kila vidare, XOXO - kissthefist

Kommentarer
Postat av: Linnea

leopardskorna var awesome! Som du sa, skulle passa asbra till jeanshorts på festival. Go for it!

2010-02-13 @ 22:57:46
Postat av: Anonym

2010-02-18 @ 23:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0