21.02.2010

Idag kan jag berätta att jag stått på loppis! Det var rätt roligt bitvis men det blev lite småsegt ibland av att stå ensam vid samma bord hela tiden (skulle stått med min mor men hon banga pga förkylning). Det är helt sjukt vad en del köper skräp, ifs så var jag var lika dan själv när jag var liten. Haha, faktiskt därför jag inte fick gå på loppis längre för min mamma. Så sist jag själv var på en loppis måste ha varit i typ trean då jag följde med en kompis och hennes familj. Nog för jag behövde gå upp innan nio men det vare värt, fick lite klirr i kassan iaf ;)
Jag är så himmla dålig på att uppdatera när jag är ute och handlar så tänkte faktiskt ta och göra det nu, var nämligen på en shoppingtur med mina äldre bröder Anton och Andreas nu i lördags.
Idag hade jag min härliga flanell-skjorta från Vila, köpt på D&D
Älskar den här, ska nog ha den med mc-tightsen från gina snart. Dom tillsammans gifter sig!
Bacis, men sånt behöver man alltid
Fräsiga strumpor
Antingen stretchiga jeans eller jeansleggings, inte ritkigt säker faktiskt var gränsen går :P
Just det, sen köpte jag bla en vårjacka men den har jag ingen bild på tyvärr och nu orkar jag inte fota något mer (A). Anton och Andreas handla också lite kläder så nu har dom blivit riktigt snygga och fräsha. Nej nu måste jag göra lite plugg, stanna tom hemma från träning för det.
Hoppas ni hade en bra helg // Kissthefist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0