15.02.2010

Jahapp, då var allahjärtansdag slut för iår men inte ska man vara ledsen för det. Fettisdag imorgon ;)

Idag kändes det som att det skulle bli en allmänt sucky måndag men så efter spanska lektionen så kommer gulliga Josse och ger mig en ask gelehjärtan, det gjorde verkligen min dag!<3
Efter skolan så har jag som vanligt jobb på måndagar som pingistränare. I vanliga fall så är vi 2 tränare på ca 11 elever men idag så var jag ensam med 15 stycken... Men jag var faktiskt rätt imponerad med mig själv, lyckades både instruera 3 nya, bolla in, fixa nät och trösta missbelåtna elever osvosv och allt på 7 bord. Jag är rena supertränaren kan man nästan säga!
Nog för att många har anmärkt det men tillskillnad från många andra så tänker jag inte berömma Sibels Redzep sminkvanor! När jag var i Södertälje i maj hos några vänner så såg vi henne på vägen in till Sthlm vid tunnelbanestationen. Att man märkte att det var hon var inte så svårt, hennes ögon var totalt svarta. Kajal på både inre och yttre franskanten plus massa svart ögonskugga. Personligen tycker jag det är liite mkt med svartsotade ögon mitt på förmiddagen vår vår/sommaren. Sedan kan hon ju varit på en photoshot lr liknande, det vet man ju aldrig. Det har jag dock svårt att tänka mig om man tänker vad hon hade på sig, det såg inte så stylich ut...
Sibel på Finest awards men hennes smink är bara för mycket!! Det ger ett intryck av tvättbjörn mer än het partymake.
Absolut ska man våga sminka sig lite exakt när det är fest men då ska man veta vad man gör också! Ser ju ut som Sibel har fått en blåtira i övre ögonvrån.
Nu ska jag vårda min träning verk efter 1 timmes hårt gymande idag ;)
xoxo/kissthefist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0