Som bäst på fest

Faaan vad jag inte vill vara nykter och hemma just nu, fast det är för min egen skull. Skulle behöva få lite sömn och vettigare saker gjort än minnesluckor och en tom plånbok haha. Dessutom är det skönt att inte vakna bakis... Fast ändå så blir jag så himmla festsugen när jag kollar igenom helgernas bilder. Ihhh jobbigt menmen. Fick ju faktiskt vara på Johnossi i torsdags vilket var grymt, tråkigt var det dock den eviga väntan som blev pga tekniska fel. Typ sådär 3-4 timmar! Kan ju säga att det inte är första gången det blir så här heller när Johnossi ska spela på folketshus... Skäms på er Folkethus för dåligt arrangemang!

Igår så skulle jag och Fille(kärt barn har mång namn) fira att hon tagit körkortet och det tåls att säga en gång till, Grattis hun! Dock så satte ju kvällen sina spår, förutom en given bakfylla så lyckades jag tappa bort min mobil. Sådan äcklig panik jag fick, sånt här händer *ta i trä* ALDRIG mig! Är typ motsatsen till slarvig, kollar alltid kort, mobil osv gärna mer än en gång i halvtimmen. Dock fick historian ett lyckligt slut då den var i bilen som vi åkte med till krogen, phew. När man inte har mobilen så inserman verkligen hur beroende man är av den! Är så lycklig att den är tillbaka! <3
 
Thursday

Friday


Det kallas, fotogenisk!

Last weekend




Emma, kvällens trubadur, saknas dock på bilden men hon är med i våra hjärtan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0