Julklappar, check!

Är så nöjd, igår så köpte jag alla mina julklappar och slog in dem också! Skönt att ha det gjort kan jag säga. Sen är jag rikitgt nöjd med vad jag köpt också, det här är saker som jag skulle bli glad över. Bla så ska mamma och pappa få en date i julklapp utöver lite annat.

Ett litet tips på fina paket är att slå in dem i tidningspapper eller vanligt brunt papper med ett fint rött snöre, klassiskt och snyggt!

Nu ska jag köra ett sista ryck så fort jag röjt undan det sista i rummet och försöka skriva ihop säsongens sista skoluppgift, en uppsats på ca 5 sidor som ska vara klar imorrn. Kul att jag börja idag. . .




Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh vilka fina paket!

Du litar starkt på att dina päron inte läser din blogg ser jag ;)

2010-12-20 @ 16:26:43
URL: http://paulinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0