Här står jag och kokar knäck

Ännu en gång så återfinner man mig i köket för projektarbetes skull. Detta bör sälja, annars kräver jag Par B på att få tillbaka 8 timmar av mitt liv! Lr det blir fan mer, any how. Kom och köp julgodis av oss på lördag, snällaprettyplease? Här är ett resultat av gårdagens kokning, rätt nöjd faktiskt. Kanske inte lika vass som malins lakrisknäck, men sen så är jag ju en sucker för lakris också!

Jag la upp några av låtarna jag lyssnar på just nu mitt under fixet, undra om jag ska stå här hela natten och göra julgodis? Hope not.



Lyssnar på just nu:


 


Kommentarer
Postat av: Pauline

Ja jag vet.. Saken är att jag hade lovat Andrea sedan i måndags kom jag på.:( Men om jag kan flirta in henne så är det lugnt ju

2010-12-10 @ 09:52:35
URL: http://paulinee.blogg.se/
Postat av: Alice

Åh, koka knäck måste jag verkligen göra någon dag snart. Det är faktiskt mysigt med julen!

2010-12-13 @ 19:10:20
URL: http://www.aarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0