Det regnar idag

Vad är det för tråkigt väder som vägrar ge sig. Känns som det har varit mulet och regnigt non-stop över en veckan! I helgen har jag varit på sista Sommar Droskan (det var troligen sista helgen jag hade barbent också)och igår var det surströmmingsfest med hela byavägen. Låter väldigt boushigt men det var trevligt. Vi hade tänkt dra in på Corona sen men inget gick som det skulle så vi föll för grupptrycket och körde en hemmakväll ist. Det var ändå 20 igår och hade vi inte tagit oss in hade vi bara blivit sura så var lika bra att t det lungt hemma.

Nu ska jag fortsätta fixa på rummet, snart klart. Åhh så roligt det känns :D


Jag förra helgen, väldigt på topp som ses! Tack hilda för bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0