Sliten, stel och slö men rätt nöjd ändå

Jag är hemma från kryssningen i ett stycke och det var kul men visst blev man lite sliten, speciellt min hals. Har knappt någon röst kvar. Därför stannade jag hemma idag från skolan och återrhämta mig lite. För att fördriva tiden så har jag gjort smycken vilket var exremt länge sedan sist och tittat en heeel del på True Blood. Sjukt galet bra serie, gillar speciellt när Alexander Skarsgård pratar svenska lite då och då. JAg skulle valt han framför Bill, alla gånger. Jag vet inte hur jag ska orka vänta tills i sommar på sesong 3 och det är den amerikanska premiären!




Hela släktskapet Skarsgård får mig att känna mig stolt över att vara svensk, det är så kul att de går så bra för dem!


Smyckena som jag gjorde idag, två halsband, 2 armband och 2 par örhängen.




Jag uppdaterar om kryssningen senar med liter bilder osv för nu ska jag dricka te för min onda hals.
xx//Kissthefist


Kommentarer
Postat av: Linnea

True blood är ju den enda serien man behöver se.. vet inte hur långt du sett men avsnittet som gick igår visar en del juicy bilder på herr skarsgård ;)

2010-04-29 @ 19:51:58
Postat av: Therez

Hej kusin! Hittade hit av en slump! :) Vad kul att du bloggar!



Måste säga att de nedersta örhängena var GRYMMA! Du har inte lust att göra ett till par till mig? Självklart betalar jag för dem! :)



Ha det så gott!



Kram från Therez

2010-05-05 @ 19:20:29
URL: http://www.therez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0