100% livsnjutare

Idag när jag gick ifrån Draggen till Mimer så kunde man verkligen känna att det är vår. Guuud så vart det var! Ändå hade jag bara på mig ett långt linne, stickad kofta och skinnjacka men svettades nästa ihjäl.  Tror att jag ska stoppa undan de stickade tröjorna snart och dra fram sommarskorna, snart ;)

Atm så sitter jag och slötittar på tv och käkar digestives, mhh så jag älskar att inte göra någonting ibland! Lite synd bara att jag hade tänkt äta nyttigt idag, gick inte så bra haha. Men jag tror att jag helt enkelt är lite för mycket livsnjutare för att bara äta nyttig mat.

¨


Nu ser jag jätte mycket fram emot helgen, jag ska bara ta det chill och göra mysiga saker som att baka, promener, laga mat och se film! Måste nämligen ladda upp betterierna inför partykryssningen nästa helg. Har inte fattat riktigt än att vi jag ska fara men det kommer bli sjuk kul och mycket alkohol iaf!



xoxo// Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0