Underbara vår!

Eftersom vi inte längre har matte B när vi är klara med nationella så har vi en riktigt lång lunch istället så idag så passade vi på medan det var vackert väder att ta oss en kaffe (jag tog en latte, såklart) och sätta oss vid apberget några i klassen eller det var nog ca hälften när jag tänker efter. Vi var 6 st sen kom fler också så det stämmer rätt bra, klassen är inte så stor...



Sedan så har jag varit på en liten photoshot idag för ett nytt tvättmedel som jag skulle vara ansiktet utåt för. Eller så var det väl inte riktigt, jag hjälpte Hilda och Emmy med deras svenska uppgift om reklam  men jag känner mig ändå hedrad att de fråga mig till deras låtsas reklam =)


Nu tänkte jag börja på min 2 sidor långa håsaarbete som ska in imorgon, behöver lätta upp stämningen med musik! Fransmännen har mycket bra musik att komma med, väcker många vår känslor!

xoxo// Kissthefist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0