Skogasm

Jag har länge älskat skorna från Balenciaga bla Mary-Kate också gör, tyvärr var och är är de en aning för dyra för mig och framförallt svår at få tag på. Så jag köpte ett par snarlika från Dinsko ist som kom ut förra sommaren men de tog ju såklart slut på en gång så jag fick inte tag på ett par förens i höstas/vintras? Det närmaste det gick att komma. 


       



Som man kan se nu på de flesta bloggar så har jusåklart Modekungen fått in ett par som ser absout mer lika ut, inte lika snygg som orginalet såklart men nästan så nära man kan komma. Dock så är Sam Edelmans kopia snyggare om man frågar mig men den kopian är troligen dyrare också, ca 3500kr går dem på.



cash-vs-charge-balenciaga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0