Kryssningen


Största överraskningen : Shean Banan (är det bara jag som är lite rädd för han?)
Godaste drinken: Kommer inte ihåg vad den hette men den var grön och och fruktig-mums!
Kryssningens tråkighet: Jag fick en geting i min latté, ifs så var det i Riga så det gills inte föresten
Kryssningens bästa citat från den charmigaste wingmanen: "Han är inte bara snygg, han har sjukdommar också"



 
Mysigt värre i Riga, ortoligt vacker stad. Kan absolut tänka mig att fara tillbaka dit.




Tyvärr glömde vi kameran på båten när vi var i Riga så det fick bli mobilbilder ist, där av den dåliga bildkvalitén


Tillbaka i Stockholm, lite smått slitna


Kommentarer
Postat av: Petra

Haha det märks att jag var otroligt pigg både i Riga och i Sthlm! På båten också för den delen :P En pigg resa var det helt enkelt.

2010-04-29 @ 23:16:14
URL: http://petrawikner.blogg.se/
Postat av: Novembersara

SV: Jag tycker absolut hon är fin i både och, men jag gillar det långa så mycket mer :)

2010-05-02 @ 19:40:27
URL: http://novembersara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0