Fredagsmys!

Idag har varit en bra dag! Eller förutom att jag glömde mina kläder hemma idag upptäckte jag när jag skulle byta om efter gymmet på morgonen... Men det gjorde inte så mycket för  jag hade tur och fick låna Petars gymtights och fick bra tips på hur jag skulle lyckas klä mig med två linnen men det gick faktiskt bra, ingen som såg att jag hade glömt mina kläder.

Efter det så har dagen bara bra, god lunch, slutade tidigare, hann gå på stan där jag hitta en ny klocka (äntligen) och ända ta 15:25 bussen hem. Men inte nog med det utan nästan hemma så hoppar jag av i Klabböle och får skjuts hem m en gammal klasskompis och hans pappa så jag slapp släpa min sjukt tunga trunk hela vägen hem. Jag kommer hem till vacker sol och vad hittar jag i min brevlåda om inte nya Solo-tidningen. Så jävla kung!!

Nu ska jag börja laga mat snart, det blir pizza. Jag har inte ätit det på evigheter så är as taggad sen ska jag njuta av resten av kvällen med en chillkväll i Sörfors. To day is a good day!

Shoppat idag:

 
Har haft mina ögon på den länge men nu är den min! Äntligen har jag jag en klocka igen, har känt mig så tom på handleden.


Jag föll för en romatisk sommarklänning! Jag ville igentligen ha den svart modellen men den var slut men det kanske var lika bra, annars hade jag ju inte tagit den vita. Ödet?


Malin höll mig sällskap ett tag och vi föll bägge för de här coola örhängena så vi dela på ett par eftersom vi bara ville ha ett, perfekt!


Så kommer man hem till rolig läsning, pricken över i:t!

Nu är jag omsvidad i myskläder och funderar om jag ska ta en promenad innan jag börjar med maten. Det bestämmer jag så fort jag sett klart Vampier diaries.

Nej nu blev jag hungrig, promenaden får vänta.

Ha en trevlig helg! xoxo - kissthefist


Kommentarer
Postat av: Hilda

Haha! sjukt snygg klänning, har den där svarta ;) sitter som ett smäck!

2010-04-16 @ 20:06:03
Postat av: P.E.T.R.A

Titta där uppe där det står namn. Det som står efter det, är mitt namn. Alltså p e t r a, Petra. och INTE Petar! är väldigt besviken på dig just nu Amanda. Inte första gången heller :(

2010-04-18 @ 14:00:59
URL: http://petrawikner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0