Uppesittarkväll?

Hmm, jasså det här ska vara uppesittarkvällen. Den går ju sådär för oss. Vi har nämligen farmor och farfar på besök och redan innan tio så skulle de sova så vi får hålla oss på övervåningen istället. Tur man har datorn iaf!

När jag sitter här och fördriver tid så kika jag runt lite på internet och hitta både klockor och glasögon som jag vill ha. Man kan verkligen inte ha för mkt av sånt. Frågan är vilken färg man bör satsa på när det gäller klockorna?  

   Har redan 3 svarta klockor så borde verkligen inte skaffa en till men den var så snygg att   den också fick vara med.


Detta är en annan klocka jag har haft mina ögon på, en lite mer classic


Jag vet att det är vinter och igentligen inte riktigt rätta sesongen för att börja leta solglasögon men det är ju svårt att låta bli. Wayfarers är så snyggt på killar, det går inte förneka. Tänkte köpa ett par till en av mina bröder i julklapp, han behöver verkligen ett par snygga men tänkte sedan att det kanske är bättre att vänta tills det är lite närmare sommaren iaf. Själv skulle jag vilja ha det men tyvärr så passar det inte alls mitt ansikte, mitt ansikte ser gigantiskt ut då! Men tror ändå att till våren/sommaren att jag ska skaffa ett par liknande. Hitta ett par som jag hoppas skulle kunna gå ihop med mina ansiktsformer.

 That's Hot

Jag vet att man ska vara glad för att man har så bra syn att man slipper glasögon men när man ser Chloe Sevigny i hennes glasögon så vill man bara handla ett par och peta ut glaset. Ett par snygga bågar kan verkligen vara pricken över i:et för hela outfiten. Dock måste jag säga att det är en aning töntigt att ha fake utan glas, det behöver inte vara fult men kan se väldigt ansträng ut.

 Riktigt snygga gubbgaljor


Nu hoppar jag lite från ämnet igen men satt och tänkte på julen och julklapapr man får från nära och kära som är bedrägliga men man ler stort ändå och säger tack, tror de flesta  varit med om det. Iaf, jag har ett halsband som jag fick när jag var yngre och kände verkligen att det är kommer jag aldrig kunna matcha med något men så nu i jultider så drog jag på mig den med min älskade kavaj och mina nya klackar och det blev riktigt bra. Hehe.



Nej nu måste jag se lite The City tror jag, undrar om jag ska gå isäng tidigt och upp o baka tidigt imorgon!

Godnatt och god jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0