Tänk, The City!

Japp, glömde bort att uppdatera där vilket inte är allt för ovanligt när det gäller mig men det är så jobbigt att lägga in bilder på datorn osv innan man kan ha dem till inlägget 0=) Inte for jag och festa igår heller men kände mig inge taggad och då är det ingen vits, jag julstäda ist!

Kan berätta att idag (lr blir väl igår nu när jag ser på klockan) fick jag mina skor, hurra! Dock var de ingen perfect fit, för breda o lite stora men  det kan jag leva med. Har lite svårt att bestämam mig om det blir ankfot-varning av dem men kom fram till att de är heta och bekvaäma så jag behåller dem! 


 


 Ångrar att jag inte valde en stl 37 men nu får jag iaf inga problem m ett par extra tjocksockar i! haha

Ska ha skorna imorgon då det blir julklappsshopping, sista rycket innan jul. Hurre gud så fort det går, bara 3 dagar kvar nu. Vart tog året vägen, jag har inte ens hunnit skaffa mig en nyårsklänning än heller!

Jag passade också på att beställa hem en oversize-tröja och ett par skor från Nelly idag, de kommer i veckan om posten sköter sig. Är dock lite osäker på tröjan om den kommer vara för stor, den får inte gå nedan för knäna. Inte bra, man får så korta ben då. Aja, antingen blir det en flipp lr flopp. Återstår att se.

Nu när jag suttit o ordnat m bilder ikv så hitta jag bilder på mina naglar som jag målat på 50p kursen Färg och Stil. Mönstret ska vara leopard och faktiskt så blev jag rätt nöjd med resultatet.



 
Inte bästa skärpan men har inte lärt mig behärska zoomen än på kameran så det fick duga(det här va de bättre bilderna)

Från det ena till det andra. Den här låten måste alla ha med på sin julspellista iår, tycker Melody Club lyckades riktigt bra. Hoppas bara man inte lyckas lyssna sig less på den med.
Melody Club & Anna Järvinen

Nej nu måste jag sova, har myckeeeey att stå i imorgon. Ska bjuda några goá vänner över på middag imorgon och jag ska slå till med en trerätters så kan inte vara trött och hugga mig i fingret  mitt i allt fixandet, igen. Men jag är då väldigt taggad iaf. Tvingad mina kära att det ska vara New York-tema, typ som The City tyckte jag beskrev det rätt bra. Serien har redan gjort sin påverkan hos mig ;)

                



 
Det är svårt att inte drömma sig bort när man tittar på serien, någon gång ska jag dit! New YorkNew York

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0