Goood Jul!

Jag har fortfarande inte riktigt fattat att det är jul. Genom hela december och slutet av november har jag sett fram emot julen men när den är här så känns det inte riktigt lika spciellt. Antar att jag blev lite övertaggad. Nu ska jag bestämma vad jag ska ha på mig denna jul, svårt. Har som inget jul och samtidigt fint. Lär nog ha mina mya klackar iaf!

Tror jag ska lacka om mina gorgeous leopardnaglar, trots jag gillar dem så mkt men de har börjat lossna färg längst ut så det är nog dags. Det for nog bli juligt rött lr guld kanske. Har en del att välja mellan. 


 Detta är en del av min samling, dock så ser den mkt mindre ut på bilden



På återseende och God jul så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0