23.12.2009

Här ligger jag i sängen, för överspelt för att somna om och för lat för att stiga upp. Bara 1 dag tills man ska slita pappret av julklapparna och tjocka i sig massa choklad och en massa andra härligheter!

Kan ju berätta att jag fick min beställning från Nelly igår, lovley. Snabb leverans, direkt hem- det gillar vi. Nöjd blev jag också, overzise-tröjan är kanske lite vääl oversize menden gillar ändå. Skorna däremot var bättre än förväntat, satt bra på foten. Dock väldiiigt höga, ska träna lite i dem först så jag inte ser ut som Bambi på hal is första gången man har på sig dem.

Ska lägga upp någon bättre bild på dem senare


Igår gjore jag inte mycket vettigt, blir alldelens för lat så här på lovet. Men på kvällen pallrade jag mig iväg till Elsa där det bjöds på glögg med mera. Som vanligt är det alltid lika trevligt när man är där! Sen så var det förtrollande vacker vägen dit, helt tyst och snöflingor som singlade ner från himmelen. Som i en julsaga. Sen så har vi riktigt mkt snö redan innan jul iår och det gör mig glad in i själen!


 Tyvärr hade det slutat snö på vägen hem men det var mycket finare i verkligheten än på bilden!



Måste bara visa ett par örhängen som jag ällskar, köpte dem för 10kr på h&m -Ingenting men ändå så fina! 




 Vet att ögonfransarna ser galna ut men ingen är perfekt! 

 Jag har faktiskt börjat våga använda läpstift i starka färger även på fest nu, den jag har på mig på bilden är Hint of red från Max factor. Ett väldigt juligtläppstift som jag hade i fredags tsm med mina läckra örhängen. Men sen så har jag ett provexempel lr vad man ska kalla det från the Bodyshop också som jag småförälskat mig i. Pink ginger heter den och är en rätt naturlig, röd-rosa nyans.




haha såg att jag glömde publicera inlägget idag, bättre sent än aldrig iaf ;)

Nu ska jag slita mig från datorn igen, på återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0