191209

Morgonmorgon, har inte orkat stiga upp än ur min varma säng så då tyckte jag att det var dags att att hålla mitt löfte jag gav under skolan att börja ta igen alla de där serierna som alla andra ser förutom jag som inte har kanalerna där jag bor. Så nu under jullovet kommer det bli en hel del one tree hill, The hills, The city, Desperate housewives, Gossip girl osv. Just nu tittar jag The City, season 1 - Guud vad beroende framkallande sånt här är! Lär se klart hela sesong 1 idag, haha.
Hm, jag trodde det var One Three hill. Pinsamt.
Tänkte att jag lägger lite bilder sen igår senare, nu ska jag återgå till Whitneys spännande liv. Åhh vad jag vill resa till NY när man ser det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0